Vefk İlmi Nedir

Vefk Nedir ?
Vefk, tilsimli kare demektir. Ayni toplami ya da ayni anlami veren, birçok karelerden meydana gelmis, tek bir büyük karenin içinde, sayilar yani (Sayi Vefki), veya harflerin oldugu ( Harf Vefki) bulunur. Bunlarin çok türleri vardir. Altili bir vefk karesinin içinde 36 küçük kare mevcuttur. Buna altili (müseddes) denir. Yedili bir vefk karesinin içinde ise, 49 küçük kare vardir. Buna da yedili (müsebba) denir. Amaç dogrultusunda bu vefk karelerinin içine yazilan sayi ya da harflerin bir yerlestirme düzeni vardir. Bu, dilege göre belirlenir. Mesela dilek, iyilik ya da hayir için tutulmussa, çift olan sayilar veya bunlarin karsiligi olan harfler, büyük karenin dört bir kösesinde bulunan küçük karelere yazilir. Amaç kötülük yapmak ise, bu sayi ve harflerin kareler içindeki siralanisi da bir haç seklinde olur.
Vefk metafiziksel alemden kaynaklanan bir problemin düzelmesi için yahut hedeflenen bir menfaat e ulaşabilmek için gerekli manyetik rezonansın her hangi bir noktaya transferini mümkün kıl ve semanın her hangi bir katına tünel açmaya yarayan, metafiziksel bir mikroçiptir. 
——————————————————————————–

Vefk Bir Büyü Çeşidimidir ?
Vefkin büyü ile hiç bir bağlantısı yokdur. Büyü allah cc dan başka bir kudretin varlığına iman ederek, şeytanı memnun edecek tarzda çalışmalar yapmaktır. Yani ap açık bir şirktir. Vefk ise tamamen Rahmani modda yapılan çalışmal

ardır.
Vefkin Muskadan Farkı Nedir ?
Muska; bünyesinde barındırdığı manyetik enerji tükenmesi ile birlikte geçerliliğini kaybeder. Vefk ise evrensel enerjiyi emerek astrol dubleye aktardığı için kainat var olduğu müddetçe işlevini devam ettirir.
Vefk Yaptırmak inanca aykırımıdır ?
Allah’u teala karşılaştığımız her hangi bir problem karşısında bize vermiş olduğu imkanları kullanmamızı yani tevekkülü farz kılmıştır. Bu anlamda vefk tevekkülün bir parçası olması hesabı ile inanç sistemine uygun görülmüştür. Hatta bir çok islam alimi vefklerle ilgili sayısız kitap yazmışlardır.
Vefk kaderi mi değiştiriyor ?
Allah cc nın takdir ettiği kaderin asla değişmesi söz konusu olamaz. Allah cc kimi nasıl bir yola sokacak ise; ona o yolu kolaylaştırır. Yani kaderinde zaten vefk hazırlatacağı yazıyordur. Zamanı geldiğinde vefk ilmine vakıf olan bir kimse ile karşılaşarak hasbel kader vefk hazırlatmak kader çizgisi içerisindedir.
Vefkin çalışması için inanmak mı gerekir ?
Vefk bir makineye benzer. Siz inansanız da inanmasanız da, şayet usulüne uygun olarak hazırlanmış ise amacı doğrultusunda hizmet edecektir.

——————————————————————————–

Vefkler
Vefk, tilsimli kare demektir. Ayni toplami ya da ayni anlami veren, birçok karelerden meydana gelmis, tek bir büyük karenin içinde, sayilar yani (Sayi Vefki), veya harflerin oldugu ( Harf Vefki) bulunur. Bunlarin çok türleri vardir. Altili bir vefk karesinin içinde 36 küçük kare mevcuttur. Buna altili (müseddes) denir. Yedili bir vefk karesinin içinde ise, 49 küçük kare vardir. Buna da yedili (müsebba) denir. Amaç dogrultusunda bu vefk karelerinin içine yazilan sayi ya da harflerin bir yerlestirme düzeni vardir. Bu, dilege göre belirlenir. Mesela dilek, iyilik ya da hayir için tutulmussa, çift olan sayilar veya bunlarin karsiligi olan harfler, büyük karenin dört bir kösesinde bulunan küçük karelere yazilir. Amaç kötülük yapmak ise, bu sayi ve harflerin kareler içindeki siralanisi da bir haç seklinde olur.
Alfabedeki her harfin sayisal bir degeri vardir. Harflerin bu sayi degeriyle rakam gibi kullanilmasina “Ebced Hesabi” denir. Ebced’de her bir harfin bir Tanri adina ve bazi tabii güçlere karsilik geldigi sayilmis, ayrica bunlara karsilik olan timsaller sayesinde giz dolu bir sistem meydana gelmistir. 
——————————————————————————–

VEFK ÇEŞİTLERİ

vefk1.jpg

Genel Vefk: İçinde hem çekim hemde koruyucu şifrelerin bulunduğu, günlük hayatta karşınıza çıkacak her türlü tehlikeyi bertaraf edip aklınıza bile gelmeyecek menfaat kapılarını açacak bir özelliğe sahiptir.

vefk2.jpg

Kısmet Vefki: Hem aşk , hem de sosyal ve ekonomik hayat anlamın da huzur ve refah sağlayıp,  hayattan umduklarınızın bir bir elinize geçmesine sebep olacak şifrelere sahip bir vefktir.

vefk3.jpg

Zihin açıcı vefk: Beyindeki olumsuz düşünce dalgasını nötralize ederek zihninizi berraklaştırıp olumlu düşünce gücünüzü hat safhalara taşıyıp, karşılaştığınız fırsatları en iyi şekilde değerlendirmenize sebep olacak bir vefktir.

vefk4.jpg

İptal Vefki: Metafiziksel alemden kaynaklanan her hangi bir olumsuzluğu izale ederek durumu lehinize çevirecek özelliklere sahip bir vefktir.

vefk5.jpg

Çekim Vefki: Radyolojik tesir gücünüzü artırıp olmasını istediğiniz şeylere kolaylıkla ulaşmanızı sağlayacak, şans ve kısmet önündeki enerjileri tamamıyla kaldıracak bir özelliğe sahip olan vefktir.

vefk6.jpg

Koruyucu Vefk: Gerek fiziksel gerekse metafiziksel alemden kaynaklana bilecek büyü muska cinler her türlü tehlikeye karşı koruyucu bir özelliğe sahiptir.

vefk7.jpg

Aşk Vefki: Eşiniz ya da sevgiliniz ile olan aşk ilişkinizin sadakat ve bağlılık çerçevesinde devam etmesi ve dış etkenlerden dolayı yıpranmamaı için uygulanan bir vefktir.

vefk8.jpg

Özel Vefk: Vefk ilmi Hudutsuz denilebilecek kadar geniş bir ilimdir bu sebeple kendi belirleyeceğiniz özel bir amaca yönelik vefk düzenlemek mümkündür.

kaynak: vefklerim.com

Vefk İlmi Nedir için 26 cevap

  1. perihan diyor ki:

    eğer mümkünse bana ezberleme kolaylığı ve bağlama vefki gönderebiilirmisiniz

  2. Hamza BÜYÜKZİLELİ diyor ki:

    4 lü KARE KAFİ İSMİ ŞERİFİ YAZILI VEFK KISMETİN AÇILMASI İÇİN ALLAHIN İZNİ İLE TESİRLİ OLUR MU ?

  3. deniz diyor ki:

    vefk le ilgili bilgileri okudum büyü değildir diyo gerçekden değilmidir buna güvene bilirmiyiz
    hayatımda olan biri vardı ve gerçekden anlaşa bileceğimize inanıyorum aramızda hiç bi sorun yokken birden hayatımdan çıktı ama ben onu istiyorum bunun için dualarda ediyorum vefk yaptırsam faydası olurmu nası yaptıra bilirim neler gerekir

  4. ismail diyor ki:

    s.a böyle seylere fazla inanmıyorum ama sanırım suan buna ihtiyacım var nişanlım benden cok sogudu benımle görusmek istemiyor ne yapacagım bilmiyorum dua edıyorum sadece. ya bu vefk işe yararmı yarayacagını bılsem hıcbırseyden kacınmam ama tereddutlerım var

  5. gülsen özgür diyor ki:

    ben genel bir vekfe nasıl sahip olurum bana yardımcı olurmusunuz .hiç bir işim doğru dürüst gitmiyor böyle bir vekf beni korurmu işim rast gidermi

  6. mrb medyum murat hoca http://www.medyummurat.net msn: medyummurathoca@hotmail.com SİTEMDEN BAKARAK OKUYARAK KENDİ VEFKİNİZİ KENDİNİZ YAPABİLİRSİNİZ. BÜYÜ CÖZME,AŞİK ETME,AŞK BÜYÜ LERİ, AŞK BÜYÜLERİ YAPİMİ

    http://www.medyummurat.net msn: medyummurathoca@hotmail.com

  7. esen diyor ki:

    merhaba, ben vefk yaptırdım ve şuan taşıyorum 2 gün oldu ve minumum 15 maximum 40 gün bekleyeceğim tabi bunun bir duasıda var 40 gün boyunca hergün okunan bir dua Allah’ın izniyle ben sonucun olumlu olacağına inanıyorum bu işe başladığımda hiç tereddüt etmedim ve inandım, bekliyorum ve inşallah Allah’ın iniyle 40 gün sonra buraya tekrar açıklama yazacağım..

  8. derya lil diyor ki:

    slm. vefkiniz ise yaradimi acaba?

  9. nergiz diyor ki:

    selam ben vefk yaptirdim, cunku sevgilim sebepsiz yere beni terketti, cok seviyorum ve geri donmesini istiyorum.

    Henuz vefk elime gecmedi, insallah Allahinda izniyle bikac gun icinde elime gececek.

    Ise yarayip yaramadigini burda sizlerle paylasacagim.

  10. ekez diyor ki:

    evet vefk yaptıran kardeşler sonucu sölemediniz bize bekliyoruz ama ? yaptıran arkadaş warsa irtibat kursun

  11. Gülbahçe diyor ki:

    Merhaba Arkadaşlar,
    bende vefk yaptırdım ve inansanız da inancınız çok olmasa da tutuyor, şu an çok mutluyum, hayatım çok güzel, hep hayalini kurduğum gibi, lütfen pozitif olun hep olumlu keimeler kullanın hep gülümseyin, hep mutlu olmaya çalışın,
    Herkese mutlu, huzurlu günler dilerim

  12. binur diyor ki:

    gülbahce selam allah mutlulugunu daim etsin allah risazu ucun bilgi verirmisin kime yaptirdiniz cok kisilere gittim aldatildim paramdan oldum size cok duaci olurum saygilar

    • menekşe diyor ki:

      binur hanım kimlere yaptırdınız ben de yaptırcam ama aldatılamaktan korkuyorum bilgi verirseniz çok mutlu olurum

      • binur diyor ki:

        menekse hanim isim vermek musade varmidir bilmiyorum hakan hoca adem isimli erdogan ve ana isimli bayandan da iyice hayal kirikligina ugradim sayamadigim daha cok kisiler tarafindan kandirildim paramdan oldum hepsinide iternetten bas vurmustum sakina kanmayin allah rizasi icin dedigim halde para bürümüs gözlerinde umarim faydali olmustur gercekten sonuc alip yapan bilen varsa bildiri bekliyorum cok duaci olurum saygilar

  13. Yeşim Candan diyor ki:

    slm bende vefk yaptırmak istiyorum ama güvenemiyorum hiç kimseye bana yardımcı olurmusunuz tşk ederim

  14. lal diyor ki:

    gülbcahce hanim..nerde yaptirdiniz vefki? yardimci olabilirmisiniz

  15. kadir diyor ki:

    selam bız kendımız yaptık yaradanıma sonsuz şukurler olsun kı hayatım tamamen kendımce degıstı cok huzurlu ve mutluyum kadır.

    • selda diyor ki:

      Kadir Bey lütfen nasıl yaptığınızı bana da anlatabilir misiniz? Madur bir durumdayım yeterli araştırma yaptım aslında ama yine de kendim yapmaya korkuyorum kimsede yardımcı olmadı bu konuda internette rastladığım sözde medyumlara güvenmek istemedim size ulaşabilirmiyim bu konuda bana yardımcı olsanız Allah rızası için..

  16. seda diyor ki:

    lütfen güvenilir vefk yapan birinin adını verirmisiniz çok ihtiyacım var yaptıranlar ve yaptırdığı işe yarayanlar kime yaptırdıklarını söyleyebilirler mi allah rızası için

  17. buse diyor ki:

    olcay medyum cok dürüst ve başarılı bir işi bırakmadan sonuna kadar yanınızda bulunuyor

  18. Mustafa Çelikbaş diyor ki:

    muhammet bende gizli ilimler hazinesi diye bir kitapvar orada bu ilimden bahsediyor kare şeklinde yanlız dik bir şekilde içinde arapca numaralar var bunun hakkında bilgi vere bilirmisiniz

  19. hlyrtk diyor ki:

    arkadaslar merhaba bende yaptırdım sımdı sonucunu beklıyorum baska yaptıran sonuc alan var mı ?

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

